duminică, 3 aprilie 2011

Hyundai nu isi face brand de lux

Inca de cand Hyundai a lansat modelul Genesis si mai apoi ultra-luxosul sedan Equus, multi s-au intrebat daca grupul coreean ar trebui sau nu se creeze o marca premium separata, cum a facut de exemplu Toyota cu Lexus.

Ipoteza a fost discutata oficial chiar si de Hyundai dar, dupa cum rezulta din declaratiile unor surse apropiate subiectului, acest lucru nu se va intampla. Printre motivele citate de oficialii Hyundai se numara costurile prea mari de implementare si riscul potential ca o asemenea masura sa afecteze numele Hyundai.Acest lucru inseamna ca vom continua sa vedem in gama Hyundai modele cu preturi de  10.000 de euro, prezentate alaturi de masini de lux de peste 45.000 de euro. Dupa cum spun coreenii, Genesis si Equus vor fi folosite drept sprijin pentru imaginea de marca si pentru a cresterea increderii clientilor potentiali in posibilitatile, calitatea si performantele Hyundai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu